Webinář: Jak lépe pečovat o zákazníky

Zákaznická péče je čím dál důležitější pro všechny firmy libovolné velikosti. V přednášce se společně podíváme na důležitost zákaznické péče napříč celou firmou a jak dokáže tato podceňovaná oblast pomoci v marketingu, či produktu. Ukážu vám také příklady, jak na skvělou zákaznickou péči, či jak to raději nedělat.

 

Lektor:

Mário Roženský, v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 1.000 e-shopů v ČR. Pořádá konferenci SupportDay a Školení podpory, které jsou zaměřeny čistě na tento cíl. Více o lektorovi zde.

 

Webinář se uskuteční 9. 12. 2020 od 9:00

Registrace na webinář zde: https://bit.ly/webinar-jak-lepe-pecovat-o-zakazniky

Odkaz na online místnost bude zaslán na registrované emaily jeden den před konáním akce.

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x