Mystery shopping – podporujte spokojenost svých zákazníků!

Pokud má vaše firma něco společného s prodejem čehokoli, pak byste měli zjistit, co je to mystery shopping. Zní to tajuplně, ovšem je to zcela prozaické. „Potají“ si necháte zkontrolovat kvalitu prodeje a prodejců ve vašich obchodech, či v konkurenční firmě. Mystery shopper je fiktivní nakupující, který se v obchodě chová jako běžný zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, kladení otázek, registrace stížností nebo hraní určité role. Proč toto všechno dělat? Každopádně získáte zpětnou vazbu, zda mají myši pré, když kocour není doma.
Mystery shopping může být použit v každém odvětví. Nejčastěji se posuzují prodejny, kina, hotely, restaurace, zdravotnická zařízení apod. Zkoumá se ledacos: čistota provozovny, způsob přivítání zákazníka personálem, rychlost služby, dostupnost požadovaného zboží…. Webinář vám odpoví na vše kolem mystery shoppingu.
Webinář přednáší populární a známý Vít Baloušek, lektor, konzultant a marketér GoodIdeas.cz
Ve spolupráci s Pardubickým podnikatelským inkubátorem P-PINK.
Webinář proběhne dne 29. 6. 2021 od 9:00 do 11:00 hodin přes aplikaci ZOOM.
0 0 votes
Article Rating
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x