Firemní vize – základ úspěšného podnikání.

Každá převratná a dobrá věc začíná u myšlenky. To platí i pro podnikání. Vědět, proč chci dělat to, co dělám, co tím chci dosahovat a jakým způsobem svou činností chci měnit svět kolem sebe, je základní skill každého podnikatele. Protože úspěšnými podnikateli se stávají ti s nejsilnější myšlenkou, ne ti s největším kapitálem, nejprogresivnějším investorem nebo nejlepším vzděláním.

Na semináři se dozvíte:

  • Co je firemní vize, jak funguje a co všechno ovlivňuje.
  • Firemní vize vs. osobní vize – jak fungují vedle sebe a jak eliminovat jejich konflikt.
  • Jak firemní vizi co nejlépe komunikovat navenek a promítnout ji do svých produktů/služeb.
  • Základy lidského rozhodování při koupi služeb/produktu a jak vize firem toto rozhodování ovlivňují.
  • Jak využít firemní vizi v Employer Brandingu a jak ji využít při motivaci kolegů.
  • Firemní vize a hodnoty jako základ firemní kultury.
  • Teorie Golden Circle od Simona Sinka a jak si podle ní postavit vlastní firemní vizi.
  • Praktické ukázky ze světa i z ČR.

Lektor:

 Viktor Kustein, Head of Product Feedyou

 Už během studií na Právnické fakultě Masarykovy univerzity založil Viktor Kustein společně s kolegy GrowJOB Institute. Jako konzultant se podílel na změně desítek českých firem a některým pomáhal expandovat do zahraničí, zejména do německy mluvících zemí. Při business konzultacích pomáhal firmám ujasnit si a komunikovat jejich firemní vize a hodnoty. Spolupracoval s firmami jako ČSOB, Česká spořitelna, LEO Express, Invia nebo Mall. Po 10 letech přijal místo Head of HR v investiční skupině Rockaway Capital Jakuba Havrlanta a loni se po 4 letech přesunul zpět do rodných Pardubic, kde nastoupil jako Head of Product ve Feedyou, pardubické firmě zaměřující se na vývoj komunikačních robotů a umělé inteligence.

Vstupné zdarma.

Registrujte se zde.

Váš komentář

avatar