Produktový management – jak vytvářet a udržovat konkurenceschopný produkt.

Není to tak dlouho, co práce produktového manažera byla o kompletaci dat z trhu, vytváření zadání na rozvoj nebo tvorbu produktu a předávání hotového produktu marketingovému nebo obchodnímu oddělení. V mnoha společnostech vytvářejících softwarové nebo reálné produkty tato pozice dokonce chyběla. A není náhodou, že absence této pozice dostala nejednu z těchto firem do velkých problémů.

Prací současného produktového manažera je načrtnout dlouhodobou cestu vývoje a inovace produktu a vytvářet fungující prostředí pro všechny, kteří se na vývoji produktu podílejí, včetně zákazníků, jejichž pohled se aktuálně dostává do popředí.

Na workshopu se dozvíte:

  • Jaké fáze má návrh a inovace produktu.
  • Jaké jsou nejnovější metody produktového managementu.
  • Jak získávat data a podklady k inovacím stávajícího produktu.
  • Jak začít a úspěšně dokončit zcela nový produkt.

Lektor:

 Viktor Kustein, Head of Product Feedyou

 Už během studií na Právnické fakultě Masarykovy univerzity založil Viktor Kustein společně s kolegy GrowJOB Institute. Jako konzultant se podílel na změně desítek českých firem a některým pomáhal expandovat do zahraničí, zejména do německy mluvících zemí. Při business konzultacích pomáhal firmám ujasnit si a komunikovat jejich firemní vize a hodnoty. Spolupracoval s firmami jako ČSOB, Česká spořitelna, LEO Express, Invia nebo Mall. Po 10 letech přijal místo Head of HR v investiční skupině Rockaway Capital Jakuba Havrlanta a loni se po 4 letech přesunul zpět do rodných Pardubic, kde nastoupil jako Head of Product ve Feedyou, pardubické firmě zaměřující se na vývoj komunikačních robotů a umělé inteligence.

Vstupné zdarma.

Registrujte se zde.

Váš komentář

avatar