Vedení lidí

Další díl Podnikání od A do Z se zaměřuje na Vedení lidí a své v něm najdou hlavně vedoucí v řídících pozicích menších organizací a vedoucí menších týmů.

Přednáška se věnuje tématu vedení lidí z pohledu zkušeností přednášejícího lektora. Témata jsou rozebírána na praktických příkladech, které přednášející řešil na pozicích od vedení lidí v menších týmech až po vedení lidí z pozice ředitele ve vrcholovém vedení společnosti.

 Webinář Vedení lidí je zaměřen na následující témata:

–             role vedoucího, co musí správný vedoucí umět a zvládat,

–             umění komunikace, hodnocení lidí, pochvala a výtka,

–             mzda vs. odměna,

–             umění motivovat lidi k naplnění očekávaných cílů týmu či organizace,

–             vliv procesů v organizaci na vedení lidí.

Lektor: Jan Hrabánek, působí jako nezávislý poradce a mentor při hledání řešení krizových situací v životě organizací. Specializuje se na řízení změny, motivaci a vedení týmů, nastavení obchodních strategií a správy klíčových zákazníků. Úspěšnou spolupráci opírá o otevřenost, respekt a důvěru. V jednáních se řídí mottem TANSQ (There Are No Stupid Questions).

Termín: úterý 24.5.2022 v 18:00 online

Po přednášce budete mít možnost domluvit si individuální konzultaci s lektorem, v rámci které můžete probrat detailněji téma přednášky, už konkrétně zaměřené přímo na vaše podnikání (veškeré náklady na konzultace hradí P-PINK).

Bezplatná registrace na email ondrej.dobes@p-pink.cz nebo zde: https://bit.ly/PodnikaniAZ5

Psychologie prodeje a obchodního jednání 19.5.2022 (Kanclárna v Moravské Třebové)

Zveme vás 19.5.2022 do coworkingového centra Kanclárna v Moravské Třebové, kde pro vás společně chystáme seminář zaměřený na psychologii prodeje a obchodního jednání.

Na semináři si osvojíte zákonitosti psychologie prodeje a strategie obchodního jednání, budete seznámeni s problematikou osobnostních typů klientů i prodejců – konzultantů a vztahových stylů.

Obsah semináře
Základní dovednosti obchodního jednání včetně komunikačních faktorů
• bariéry efektivní komunikace, techniky kladení otázek
• diagnostika slabých a silných komunikačních faktorů verbální a neverbální komunikace účastníků. Přesilové a manipulativní neverbální hry. Klíčové termíny psychologie prodeje
• navazování a upevňování obchodního vztahu s klientem
• překonávání odporu, technika zrcadlení a „CLAP“
• diagnostika osobnostních typů klienta i obchodníka
• typologie konfliktních a manipulujících klientů.
Trénink řízení obchodní schůzky – modelovka
• negociace a bariéry vyjednávání• příprava vhodných argumentů a techniky překonávání námitek
• nácvik konkrétní obchodní negociace prostřednictvím modelové situace.

Lektorka: Jana Wiesner, psycholožka a business koučka

Kdy? 19.5.2022 od 16:00 (doba trvání semináře 3 hodiny)
Kde? Kanclárna Moravská Třebová (Komenského 46, Moravská Třebová)
Vstupné 240 Kč
Registrace na: kanclarna@gmail.com

Hledáme nápad v čem a jak podnikat, značka: spěchá!

Chcete rozběhnout svoje vlastní podnikání, ale nevíte, v čem a v jaké oblasti? Pokud uvažujete o zahájení podnikatelského života je zde vhodná příležitost, jak si trochu pohrát se svým podnikatelským nápadem. Nevadí, pokud v tuto chvíli žádný vlastní nápad na podnikání nemáte. V rámci webináře se dozvíte, jaké lze používat metody, aby člověk našel zajímavý podnikatelský nápad. Není proto nutné mít přímo svůj vlastní nápad. Stačí mít otevřenou mysl a chtít se něco nového naučit😊

Na webináři se budeme zabývat odpověďmi na otázky:

Co dělat, když chceme podnikat, ale nemáme správný podnikatelský nápad?
Proč je dobré o svém nápadu mluvit s lidmi a nahlas?
Kde hledat inspiraci na ten pravý nápad?

Kdy: středa 18. 5. 2022 v 15:00
Kde: online ZOOM (odkaz Vám bude po registraci zaslán na e-mail)

Na akci je nutné se registrovat, odkaz na registrační formulář: https://bit.ly/hledame-napad-v-cem-a-jak-podnikat-2022

Akce je bezplatná. 

O lektorovi:

Robin získal první podnikatelskou zkušenost v 5 letech, když si vydělal 8 korun za vykopání kyblíku brambor.
Od té doby nasbíral bezpočet pracovních zkušeností od archeologických vykopávek, přes řízení pro VIP klienty až po šéfování internetovému obchodu.
V současnosti Robin pomáhá v P-PINK začínajícím podnikatelům při rozjezdu jejich byznysu, zejména v oblasti řízení rozvoje podnikání.

Jak se u nás podniká cizincům?

Zveme vás na besedu k tématu podnikání cizinců.

Přivítáme zástupce vietnamské komunity, od kterých se dozvíme, jaké byly jejich počátky podnikání v ČR a jaká je jejich současnost, jak se jim podařilo „zapadnout“ do naší společnosti.
K akci chystáme i tematické vietnamské občerstvení:)

Zároveň chceme ukázat, že podnikatelský inkubátor může být i pro cizince velkou pomocí při startu jejich podnikání – mohou využít sdílené kanceláře, virtuální sídlo, zasedací místnosti…to vše u nás najdou!

Kdy: pondělí 9. 5. 2022; 18:00 – 20:00

Kde: Pardubický podnikatelský inkubátor, P-PINK, nám. Republiky 2686, Pardubice (Dům techniky, 4. patro)

Více info o akci a detaily k celému festivalovému programu na webu www.multikulturnityden.cz

Pardubický podnikatelský inkubátor (P-PINK) vypisuje výběrové řízení na ředitele organizace

Charakteristika vykonávaných činností:

  • Kompletní vedení a řízení organizace (NNO);
  • zastupování organizace a jednání za organizaci navenek;
  • aktivní vyhledávání začínajících podnikatelů a nových projektů, sestavení plánu jejich podpory a zajištění její realizace;
  • personální a finanční řízení organizace;
  • budování a řízení interního týmu (3-5 osob) a externích spolupracovníků;
  • zajištění outsourcovaných služeb;
  • zodpovědnost za realizaci rozvojových aktivit a nových projektů organizace;
  • příprava strategických cílů organizace;
  • zodpovědnost za řízení a rozvoj procesů v souladu ke stanoveným strategickým cílům organizace;
  • komunikace a spolupráce s významnými aktéry regionálního i národního rozvoje podnikání, klienty, obchodními partnery, jednání s bankami, státními organizacemi atd.;
  • zajištění podkladů a jednání orgánů organizace (správní rada, dozorčí rada).

 

Požadavky na uchazeče:

  • Vysokoškolské vzdělání;
  • řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič;
  • znalost AJ na komunikativní úrovni;
  • Minimálně 3 roky zkušenost s vlastním podnikáním a v něm prokázané úspěchy;
  • manažerské a obchodní dovednosti, organizační a komunikační schopnosti, prezentační dovednosti, vyjednávací schopnosti,
  • základní znalost finančního a manažerského účetnictví, ekonomiky, orientace v daňových zákonech, základní právní povědomí;
  • znalost prostředí podpory podnikání nebo regionálního rozvoje, orientace v oblasti dotační politiky státu, Evropské unie a spolupráce se samosprávou výhodou.

 

Nabízíme:

  • Kompetitivní ohodnocení, fixní a variabilní složka;
  • pružná pracovní doba, notebook a mobilní telefon do vlastního užívání;
  • aktivní osobní účast na zajímavých rozvojových projektech v Pardubickém kraji.

Přihláška musí obsahovat:

  • Strukturovaný životopis v českém jazyce, kde uchazeč jasně prokáže splnění výše uvedených požadavků;
  • Motivační dopis;
  • Návrh Koncepce strategie a rozvoje Pardubického podnikatelského inkubátoru pro rok 2022/2023 včetně dlouhodobé vize veřejné podpory podnikání v Pardubickém kraji (max. 3xA4);Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Místo výkonu práce:

  • Pardubice (centrum města).

Nástup:

  • Dle dohody.

 

Přihlášky zasílejte buď elektronicky na email robin.langer@p-pink.cz nebo na adresu Pardubický podnikatelský inkubátor, z.ú., nám. Republiky 12, 530 02 Pardubice (obálku označte textem „Neotvírat! Obsahuje osobní údaje“ a „VŘ ŘEDITEL/KA P-PINK“ nebo doručte na výše uvedenou adresu osobně, a to nejpozději do 10. 5. 2022 do 12 hodin (přihlášky doručené po tomto termínu již nebudou do výběrového řízení zařazeny).

K osobnímu pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.

Jak firmu úspěšně připravit na exit

Budovat firmu, pracovat na jejím vzestupu a finálně ji udržovat na hranici finanční nezávislosti je dlouhý proces. Co ale dělat, když vám tohle všechno přestane dávat smysl? Jak efektivně firmu prodat a jak ji připravit na úspěšný exit?

Akce je určena pro zakladatele/majitele firem a je spolupořádána Inovačním centrem Ústeckého kraje (ICUK) a Pardubickým podnikatelským inkubátorem (P-PINK).

Kdy: středa 27. 4. 2022; 9:00 – 11:00

Kde: online/  Microsoft Teams

O lektorovi: Jan Wedlich je manažerem inkubace startupů v ICUK. Díky předchozím zkušenostem z nadnárodní firmy pomůže vašemu projektu s nastavením ochrany duševního vlastnictví. Téměř koníčkem je mu i téma lidských zdrojů

Registrovat se můžete bezplatně zde

Zakládám firmu a najímám prvního zaměstnance. Jak na to z právního hlediska?

V dalším díle Podnikání od A do Z se podíváme na Založení firmy a najímám prvního zaměstnance.

Máte projekt a chystáte se začít podnikat? A víte, jak na to z právního hlediska?
V dalším díle Podnikání od A do Z se dozvíte:
– co potřebuji k tomu, abych začal podnikat
– živnost nebo s.r.o.
– Jak založit s.r.o.
– jak přijmout prvního zaměstnance
– a na co všechno si u toho dát pozor

To vše a ještě více Vám představí Mgr. Tereza Možíšová, právnička z advokátní kanceláře Frantalová.

Termín: úterý 26.4.2022 v 18:00 online

Po přednášce budete mít možnost domluvit si individuální konzultaci s lektorem, v rámci které můžete probrat detailněji téma přednášky, už konkrétně zaměřené přímo na vaše podnikání (veškeré náklady na konzultace hradí P-PINK).

Bezplatná registrace na email ondrej.dobes@p-pink.cz nebo zde: https://bit.ly/PodnikaniAZ4

 

 

Byznystarter 2022 (13. – 15.5.)

Pardubický podnikatelský inkubátor (P-PINK) a Technologické centrum Hradec Králové (TC HK) pro Vás společně připravili jedinečnou příležitost, jak dát Vašemu podnikání ten správný směr.

Zúčastněte se intenzivního víkendového workshopu „Byznystarter“. 

Máte již svůj produkt ve fázi MVP? Dokázali jste získat první zákazníky, ale pořád se cítíte být na „startu“?

Chtěli byste se posunout dál a úspěšně prorazit na trhu?

Pod vedením zkušených lektorů budete mít možnost načerpat know-how v následujících oblastech:

  • sestavení nebo vylepšení Vašeho byznys plánu
  • jak správně na marketing
  • orientace při vstupu na trh.

Čeká na Vás 8 výukových bloků (vstup na trh, produktový vývoj, byznys plán, finanční plán, individuální konzultace, mastermind skupiny, marketing, závěrečné prezentace účastníků ve formě elevator pitch)

Kdy: 13. – 15. 5. 2022

Kde: Hotel Koruna Chlumec nad Cidlinou

Za kolik: 1980 Kč vč. DPH

Při registraci do 10. 4. 2022 sleva 30% !

Více informací na www.byznystarter.cz

Po absolvování můžete dále pracovat na rozvoji své firmy v programech P-PINK a TC HK.

Pracovní snídaně – WHISTLEBLOWING

Podnikatelé, pozor, jste připraveni?

Do 31. 3. 2022 je stanovena zaměstnavatelům lhůta, aby přijali opatření na ochranu tzv. whistleblowerů.

Koho zejména se nová legislativa týká?
– zaměstnavatelů s min. 25 (resp. 50) zaměstnanci
– veřejných zadavatelů
– osob, které poskytují/zprostředkovávají spotřebitelské úvěry
– a dalších zaměstnavatelů
Co se na snídani dozvíte:
– jaké povinnosti ukládá nová legislativa (účinná od 31. 3. 2022)
– jak se na ně připravit
– co je třeba udělat
Snídaně proběhne v pátek 25.3.2022 od 8:30 v P-PINK a povede ji advokátka JUDr. Anna Frantalová, Ph.D.
Vstup zdarma, svoji účast prosím potvrďte předem na frantalova@ak-frantalova.cz

Základní obchodní principy a jak je uvést do praxe

V dalším díle Podnikání od A do Z se podíváme na Základní obchodní principy a jak je uvést do praxe.

Každá společnost, která se snaží o zajištění stabilního růstu, se potýká s otázkou rychlého získávání nových zákazníků a následně s kvalitní starostí o ty stávající. Aby toto snažení bylo efektivní a vedlo ke zdárnému cíli, je potřeba vyřešit řadu otázek.

Pojďme společně prodiskutovat základní obchodní principy, které platí pro každý prodej bez ohledu na typ produktu či služby.

  • Proč je zájem potenciálních zákazníků o náš skvělý produkt (službu) tak vlažný?
    • Vysvětlení problematiky prezentování produktu pomocí potřeb, které řeší. Jak to využít pro oslovení nového zákazníka.
  • Jaký je vztah mezi cenou produktu (služby) a hodnotou pro zákazníka?
    • Pochopení hodnoty pro zákazníka je základem nejen pro úspěšné obhájení ceny, ale i pro zrychlení prodeje.
  • Jak se efektivně starat o stávající zákazníky?
    • Správné nastavení priorit může nejen ušetřit obchodníkům čas, ale i prospět vyššímu prodeji.
  • Jak řídit obchod, abych maximalizoval pravděpodobnost úspěchu prodeje?
    • Výhody využití obchodního procesu při každodenním fungování obchodu.

Lektor: Jaroslav Salva se před časem vydal na cestu mentora s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. K tomu využívá zkušenosti, které načerpal za více jak 21let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech tak i ve velkých amerických korporacích.

Termín: úterý 22.3.2022 v 18:00 online

Po přednášce budete mít možnost domluvit si individuální konzultaci s lektorem, v rámci které můžete probrat detailněji téma přednášky, už konkrétně zaměřené přímo na vaše podnikání (veškeré náklady na konzultace hradí P-PINK).

Bezplatná registrace zde: https://bit.ly/PodnikaniAZ3