Byznys plán aneb webinář „Spočítej to“ běží v rámci Akademii začínajícího podnikání v roce 2021

Máte pro svoje podnikání časový plán a jak daleko ho máte naplánovaný?

 

Poslední webinář v rámci Akademie začínajícího podnikání se podívá blíže na jeden z nejdůležitějších aspektů při zahájení vlastního podnikání, a to na samotný byznys plán. Byznys plánu se mnohdy začínající podnikatelé bojí, protože je bůhvíproč rozšířený mýtus, že takový byznys plán musí být složitý, vizuálně překombinovaný a ideálně to musí být zcela nepřehledná excelová tabulka. A proto tvorbu takového dokumentu odkládají, protože se bez něho vlastně obejdou. Ano to je jistě pravda. Také je pravda, že lze po moři plout bez mapy, kompasu a bez znalosti základů astronavigace. Byznys plán se tvoří proto, aby byl pro podnikatele navigačním mechanismem. Nemusí být nikterak komplikovaný a může to být pouhá jedna A4 textu. Forma není důležitá, protože záleží na obsahu. Jenom díky byznys plánu lze zdatně kormidlovat v divokých vodách podnikatelského světa.

 

Ať už má byznys plán jakoukoliv podobu je dobré ho mít vytvořen hned na začátku podnikání, aby bylo hned jasno, zda je v podnikání vše, jak má být. A pokud je něco v nepořádku, tak díky byznys plánu o tom má podnikatel informaci prakticky okamžitě. Byznys plán měří vitalitu podnikatelského záměru, a proto by měl být neodmyslitelnou součástí podnikatelského inventáře.

 

Na webináři se budeme zabývat odpověďmi na otázky:

  • Jak přemýšlet o byznys plánu a jak ho prezentovat?
  • Co všechno by měl byznys plán obsahovat a jak by měl vypadat?

 

Webinář proběhne přes online nástroj Zoom dne 24. 3. 2021. od 15:00 a povede ho Robin Langer, manažer inkubace v P-PINK.

Odkaz na webinář Vám přijde jeden den před konáním akce.

Přihlaste se na: http://bit.ly/azp-spocitej-to-1-2021

 

Akademie začínajícího podnikání je určena pro všechny zájemce o podnikání, kteří se nachází na pomyslném startu vlastního podnikání. Smyslem této Akademie je seznámit začínající podnikatele s důležitými tématy, která jsou mnohdy na samotném počátku bohužel podceňována. Jedná se především o práci s vlastním podnikatelským nápadem a vůbec zamyšlení se nad způsobem, jak takový vhodný podnikatelský nápad nalézt. Dále se účastníci Akademie seznámí s metodou, jak o svém podnikatelském nápadu přemýšlet v širších souvislost (s ohledem na zákazníky, cenotvorbu, distribuční kanály atd.) V neposlední řadě se Akademie bude věnovat také byznys plánu a jeho tvorbě.

Akademie začínajícího podnikání bude v prvním čtvrtletí roku 2021 probíhat každý měsíc vždy 4. středu v měsíci. Konkrétně se jedná o tyto datumy:

1) Vymysli to aneb Generátor nápadů – středa 27. 1. 2021 v 15:00

2) Nakresli to aneb Lean Canvas – středa 24. 2. 2021 od 15:00

3) Spočítej to aneb Byznys plán – středa 24. 3. 2021 od 15:00

 

Nestihli jste nějaký webinář z Akademie začínajícího podnikání? Napište nám na info@p-pink.cz a my Vám pošleme záznam.

Podnikání od A do Z: Přesvědčivá komunikace jako konkurenční výhoda

Třetí setkání v rámci zbrusu nového cyklu Podnikání od A do Z je již tady!

 

Proč se přihlásit? Všichni umíme mluvit a k tomu se „nějak tvářit“. Jak to udělat správně a efektivně pro daný okamžik?  Tak tomu se naučíte. V náročných situacích je předností, pokud zvládneme nervozitu a nejistotu. Informace předáváme nejen slovy, ale i tajnou řečí našeho těla. Všichni známe slovo asertivita, jak ji využít v praxi? Jak rozpoznat manipulátora? Na to všechno dostanete odpověď.

 

Anotace:

  1. Principy přesvědčivé sebejisté verbální komunikace a prezentace
  2. Tajná řeč lidského těla (body language) a její využití v náročných komunikačních situacích (zvládnutí signálů nejistoty, nervozity ad. a osvojení si účinných sugestivních postojů a gest)
  3. Asertivní komunikace a její metody v rámci stresových situací – pasivní a agresivní jednání
  4. Dovednosti konstruktivní komunikace – dovednost odmítnutí, poskytování a přijímání pochvaly a kritiky
  5. Typologie manipulátorů a využití antimanipulativních technik

 

 

Lektor:

Mgr. Jana Wiesner, psycholog a psychoterapeut, kouč. Více o lektorovi zde.

 

Webinář se uskuteční 16. 2. 2021 od 9:00 do 10:00

Odkaz na webinář Vám přijde jeden den před konáním akce.

Registrujte se zde: http://bit.ly/presvedciva-komunikace-jako-konkurencni-vyhoda

Jak kluk z vesnice dobýval trh a získal místo na výsluní

Rozhovor se Stanislavem Vodičkou, majitelem obchodů Qanto

 

Koukám na člověka, muže, sedíme proti sobě víc než hodinu. Příběh, který vypráví, je strhující. Chápu jej, jsme na stejné vlně „selského rozumu“, který má váhu a navíc je ověřen a potvrzen praxí.  Poslouchám závěrečné věty před odchodem a zdají se mi klíčové: „Kdo chce podnikat, musí mít chuť a odvahu a musí vytrvat, to je cesta k úspěchu. Problémy překonávat, ne před nimi utíkat. Myslet pozitivně, mít chuť a víru, že to dokážete…“ Tak to je závěr ze setkání se Stanislavem Vodičkou z Vendolí (okres Svitavy), s majitelem obchodů Qanto.

 

Jaký je dnešní výčet jeho podnikání? Neuvěřitelný….

Majitel 31 prodejen s názvem QANTO, 6 velkoobchodních skladů, zaměstnavatel 660 lidí, 2,5 miliardový obrat Kč ročně. Zásobuje 7.500 odběratelů. Jeho první auto byla 10 let stará Škoda 1203 a dnes jejich vozový park čítá 117 aut. Fenomén Vodička jsem si myslela, že znám. Ovšem zjistila jsem, že s velkými mezerami a nepřesnostmi. Moje představa tvrdého, agresívního bussinesmana po osobním setkání roztála jako sníh v předjaří.

 

Přesně před třiceti lety v únoru se mu vzrušením i strachem chvěly ruce i nohy jak nikdy dřív a nikdy později…

Ve Svitavách probíhala druhá dražba kiosku u nemocnice v rámci malé privatizace. Tato malá stavbička stála mezi nemocnicí a poliklinikou. Pan Vodička se rozhodl, že kiosek ve dražbě získá. Vyvolávací cena byla 130 tisíc, ale při dražbě se vyšplhala až na 660 tisíc. Vodička vzpomíná: „Ruce a nohy se mi klepaly jako ještě nikdy, jaký jsem měl strach a stres při podpisu kupní smlouvy. Bylo to obrovské finanční riziko. Pracoval jsem jako vedoucí prodejny Jednoty ve Svitavách s platem 3.200,- Kč. Tímto krokem jsem mohl přijít i o dům.“

 

O dům nepřišel a začal růst…

Lidé chodili a nakupovali a Stanislav Vodička úvěr dokázal splácet. Vše šlapalo, tak uznal, že je potřeba jít dál. Po dvou letech se rozhodl založit velkoobchod Qanto. Zásoboval další odběratele, hlavně trafiky tehdy nezbytným zbožím. Cigaretami, zápalkami, pohlednicemi, korespondenčními lístky (dnes už název neznámý?) atd. V roce 1993 koupil hospodu ve Vendolí, celou ji využil jako skladovací prostory. V roce 1996 mu už tyto skladové prostory nestačily, a tak následovala koupě vybydleného velkoobchodního skladu ve Svitavách. Ten opravil a stal se zároveň maloobchodní prodejnou.

 

Jeho hvězda stoupala…

V roce 1997 překvapil obyvatele Svitav tehdy v Čechách ještě nezvyklou novinkou, krásnou prodejnou, která převyšovala v různých parametrech ostatní. To byla doba, kdy zde v Čechách velké řetězce ještě nedominovaly. Vodička představil ve městě svou velkoryse řešenou samoobslužnou prodejnou s vozíky, čárovými kódy na zboží a dalšími neobvyklostmi. Tento objekt se stal zároveň jeho první maloobchodní prodejnou s potravinami.

 

Letopočet se přehoupl přes století a tisíciletí

V roce 2001 rozšířil své teritorium do Březové nad Svitavou, kde restituent získal zpět budovu obchodu a nabídl ji do pronájmu Vodičkovi. Jméno Vodička později vycestovalo i mimo okres Svitavy. V roce 2004 ohromil zákazníky v Letohradě. Zde nechal postavit svou dosud největší prodejnu s plochou nad 1000 m2. A tak dále a tak dále…

 

Potkat se sám se sebou je často největší úkol

Pan Vodička se zamyslel, když jsem se ho zeptala, jak zvládal řídit tak rychle se rozrůstající podnik: „Do dvaceti lidí jsem všechno uřídil sám, ale pak jsem si musel přiznat, že s rostoucím počtem zaměstnanců jsem já sám brzdou podniku. Nestíhal jsem na vše dohlédnout. Musel jsem začít věci delegovat, ale při tom jsem trpěl jako zvíře. Věděl jsem, že bych si to sám udělal lépe než ten, co se to teprve učí, musel jsem vydržet. A trpělivost se vyplatila.“

 

Udržet zaměstnance a být k nim spravedlivý, další oříšek

Zajímalo mne i to, jak získává nové zaměstnance, jak je motivuje a udrží si je. „Hledal jsem způsob, jak dosáhnout toho, aby lidé sami ochotně pracovali, abych je nemusel nutit a kontrolovat. Vadily mi například stálé přesčasy skladníků a také jsem si byl vědom toho, že jsou obrovské rozdíly ve výkonu lidí. Věděl jsem, že některé bych měl zaplatit víc a některé naopak přeplácím. Dlouho jsem to řešil, hledal jsem systém a našel jsem jej. Nabídl jsem jim procenta z prodeje, ale to je příliš nezaujalo, neznali to.“ Ptala jsem se dál, potřebovala jsem to rovněž víc objasnit. Vodička pokračoval: „Správné rozhodnutí bylo zaplatit je úkolem na všech pozicích, kde to jde. A tak zaměstnanec podle své aktivity má plat vyšší, či nižší, ale záleží to na něm. Lidé jsou spokojeni, že je to spravedlivě ohodnoceno, podle svého úsilí mají plat.“

 

Vodička jako táta

Synové jsou už dávno dospělí. „Mám dva syny, jeden řídí maloobchodní divizi a druhý velkoobchodní divizi. Jeden z nich už podnik vlastně i řídí celý. Já to tady spíš už jen kontroluji a sleduji.“ Je to logické a nejlepší, když otec může předat firmu v rodině svým dětem a ví, že to funguje.

 

Synové získali firmu, měli výhodu

Ptám se dál, jdu na dřeň. Zajímá mne, jak se k tomu „kluci“ postavili. „Synové začínali pracovat od základních pozic, nic jsem jim neodpustil. Kolikrát se jim to nelíbilo, že jim dávám takové úkoly. Prošli si vším a dnes jsou za to vděčni. Umí se postavit k jakékoli práci a zaměstnanci si jich za to váží.“

 

 

Příklad dobré praxe

Naše organizace pomáhá podnikatelům v kterékoli fázi jejich rozvoje. Tento příběh může být inspirací i pro začínající podnikatele, protože: „Slova hýbají, příklady táhnou“.

Text rozhovoru pro vás připravila: Mgr. Hana Štěpánová, projektová manažerka pro rozvoj spolupráce se vzdělávacími institucemi a obcemi na území Pardubického kraje

KORONAKRIZE A SOUČASNÁ EKONOMICKÁ SITUACE

Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice dlouhodobě a aktivně spolupracuje s Pardubickým podnikatelským inkubátorem P-PINK. Mezi nejčastější společné akce patří pořádání přednášek pro studenty a odbornou veřejnost.
Webinář se bude zabývat zhodnocením vývoje ekonomiky České republiky za rok 2020, tj. za rok, který všechny překvapil pandemií. Ta měla řadu vážných ekonomických a finančních důsledků, nicméně s sebou přinesla i pozitivní vliv pro určité sektory a činnosti. Webinář zároveň nastíní možný vývoj ekonomiky, včetně rizik, která se mohou projevovat. Ukáže i to, na co bychom se jako země měli soustředit, abychom se stali konkurenceschopnou zemí 21. století.
Webinář proběhne ve čtvrtek 18. března od 16 do 17 hodin.
Odkaz na webinář Vám přijde den před konáním akce.

Webinář: Umění empatie v týmu aneb EMOČNÍ INTELIGENCE pro managery

On-line webinář na ZOOM ve středu 10. března 2021 od 15:00 do 17:00 hodin.
Ve spolupráci s P-PINK Pardubice https://www.p-pink.cz/
Emoce jsou pro práci managera důležitější mnohem více, než si běžně uvědomujeme… Nejdůležitější je schopnost zvládat své osobní emoce, které sám žiji a následně získat schopnost vnímat emoce u druhých lidí ve svém týmu a podle toho individuálně adaptovat svou komunikaci. Ano, osobnost managera nesmí ignorovat emoční inteligenci, protože to může mít zásadní vliv na efektivitu práce celého týmu!

Obsah školení – webináře:

  • Mysl a mozek a vědomí a koncentrace
  • Typy emocí a jak je definovat
  • Neverbální signály a jak je interpretovat
  • Sebeobraz a zpětná vazba – jak ji poskytovat
  • Hierarchie hodnot a etiko terapie
  • Jak zvládat negativní emoce /nejen/ v managementu
  • Kompetence emoční inteligence – umění individuální empatie
  • Jak změnit své zavedené vzorce prožívání emocí
  • 6 klíčových vlastností empatického managera

 

Představení – Vít Baloušek, lektor a konzultant, marketér GoodIdeas.cz
  • Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
  • Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě – školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…
  • Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy https://www.ustavprava.cz/lektor/15-vit-balousek
  • Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive – školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
  • Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
  • Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně
  • Realizované vzdělávací programy https://www.goodideas.cz/creative-workshops/
Registrujte se na tento webinář prosím, zde: https://www.smsticket.cz/…/24303-umeni-empatie-v-tymu…

Podnikatelské inkubátory a akcelerátory. Jak se jim daří během pandemie?

P-PINK: I v dnešní době je možné rozjíždět nové projekty

V rámci mapování situace v podnikatelských inkubátorech a akcelerátorech se Česká spořitelna vyptávala mj. i Pardubického podnikatelského inkubátoru P-PINK, jak se mu momentálně daří.

Fungování Pardubického podnikatelského inkubátoru se téměř nezměnilo, jen se většina aktivit přesunula do online prostředí. P-PINK dokonce přišel i s novou službou, ještě v březnu minulého roku nabídnul takzvanou Podnikatelskou pohotovost obsluhovanou chatbotem. Každý podnikatel, kterého postihla krize, se tak může na P-PINK obrátit a požádat o konzultaci. Pro podnikatele z Pardubického kraje je služba bezplatná.

Pardubický inkubátor stále poskytuje programy pro podnikatele i jednorázové konzultace. „Podnikání je dnes potřeba přizpůsobit současné situaci. V našem inkubátoru je proto možné například požádat o revizi podnikatelského plánu a najít řešení, které zohledňuje dnešní podmínky,“ říká Petra Srdínková, provozní ředitelka P-PINK.

Někteří podnikatelé potřebovali například pomoct s přechodem na prodej přes e-shop. Pardubický inkubátor také přišel s řadou workshopů, které tematicky reagují na aktuální situaci – například Leadership v době krize, Efektivní práce na dálku či Co dělat s obchodem, když se svět zastaví. Podle Petry Srdínkové se nejvíce daří oblasti e-commerce. „I v této době je možné rozjíždět nové projekty, ale vnímám tu určité obavy a zdrženlivost v zakládání nových firem. O to důležitější je mít jasno ve svém podnikatelském záměru, zaměřit se na efektivní plánování a realizaci jednotlivých kroků.

Celý článek dostupný zde.

Lean Canvas aneb webinář „Nakresli to“ běží v rámci Akademii začínajícího podnikání v roce 2021

Víte, co chcete prodávat, komu to budete nabízet a jakým kanálem to k němu dostanete?

 

Jakmile si budoucí podnikatel ujasní, jaký podnikatelský nápad se mu líbí, tak je nutné tento vybraný nápad zasadit do širšího rámce. Vhodným způsobem, jak to udělat je zkrátka a jednoduše ten samotný nápad nakreslit. Vizualizace doposud abstraktního nápadu pomůže vidět ho v širších souvislostech. K tvorbě vizualizace může posloužit například nástroj Lean Canvas.

 

Podstatou nástroje Lean Canvas je vztah problém-řešení, přičemž vychází z předpokladu, že pokud najdeme u zákazníků dostatečně silný problém, který dokážeme vyřešit, zvyšujeme pravděpodobnost úspěchu našeho nápadu.

 

Lean Canvas je stručný, snadný a přehledný nástroj, který popisuje podstatu Vašeho podnikatelského nápadu a umožňuje ho představit komukoliv během několika minut. Konzultace s odborníky, u kterých Vás zajímá jejich názor, probíhají mnohem efektivněji, když máte připraveno jasné a rychlé vysvětlení o co ve vašem podnikání jde. To je také důvodem, proč je Lean Canvas velice populární mezi globálními startupy a investory.

 

Na webináři se budeme zabývat odpověďmi na otázky:

  • Jaký problém můj podnikatelský nápad řeší a jaké k tomuto problému nabízí řešení?
  • Proč by zákazníci měli nakupovat u mě, a ne u konkurence?
  • Kdo je můj typický zákazník?
  • Jaké budu mít náklady a jaké budu mít příjmy?

 

Webinář proběhne přes online nástroj Zoom dne 24. 2. 2021. od 15:00 a povede ho Robin Langer, manažer inkubace v P-PINK.

Odkaz na webinář Vám přijde jeden den před konáním akce.

Přihlaste se na: http://bit.ly/azp-nakresli-to-1-2021

 

Akademie začínajícího podnikání je určena pro všechny zájemce o podnikání, kteří se nachází na pomyslném startu vlastního podnikání. Smyslem této Akademie je seznámit začínající podnikatele s důležitými tématy, která jsou mnohdy na samotném počátku bohužel podceňována. Jedná se především o práci s vlastním podnikatelským nápadem a vůbec zamyšlení se nad způsobem, jak takový vhodný podnikatelský nápad nalézt. Dále se účastníci Akademie seznámí s metodou, jak o svém podnikatelském nápadu přemýšlet v širších souvislost (s ohledem na zákazníky, cenotvorbu, distribuční kanály atd.) V neposlední řadě se Akademie bude věnovat také byznys plánu a jeho tvorbě.

Akademie začínajícího podnikání bude v prvním čtvrtletí roku 2021 probíhat každý měsíc vždy 4. středu v měsíci. Konkrétně se jedná o tyto datumy:

1) Vymysli to aneb Generátor nápadů – středa 27. 1. 2021 v 15:00

2) Nakresli to aneb Lean Canvas – středa 24. 2. 2021 od 15:00

3) Spočítej to aneb Byznys plán – středa 24. 3. 2021 od 15:00

 

Podnikání od A do Z: Jak vytáhnout peníze ze své firmy?

Druhé setkání v rámci zbrusu nového cyklu Podnikání od A do Z je již tady!

 

Anotace:

Hned na začátku je nutné si říci, že vás nenaučíme nic nelegálního. Ukážeme vám, jak se zaslouženě odměnit za energii vloženou do podnikání. Jaké máte možnosti jako OSVČ a jaké jako majitelé a jednatelé obchodní společnosti. Řekneme si, jestli je lepší mzda, podíl na zisku nebo jestli si můžeme jako majitelé firmy fakturovat. Zaměříme se i na benefity pro zaměstnance, které mohou využívat i společníci a jednatelé společnosti.

 

Lektor:

Jana Jáčová, zakladatelka a majitelka UOL Účetnictví. Více o lektorovi zde.


Webinář se uskuteční 16. 2. 2021 od 9:00 do 10:00

Odkaz na webinář Vám přijde jeden den před konáním akce.

Registrujte se zde: http://bit.ly/jak-vytahnout-penize-ze-sve-firmy

 

 

 

Pardubický podnikatelský inkubátor (P-PINK) vypisuje výběrové řízení na ředitele organizace

Náplň práce:

  • Zastupování organizace navenek
  • Příprava strategických cílů organizace
  • Zodpovědnost za řízení a rozvoj procesů v souladu ke stanoveným strategickým cílům organizace
  • Dohled nad plánováním, koordinací a kontrolou všech činností
  • Realizace rozvojových aktivit a nových projektů
  • Finanční řízení organizace
  • Řízení, koordinace, motivace a kontrola výsledků zaměstnanců P-PINK
  • Udržování a rozvoj vztahů s partnery a klienty

Požadavky:

  • VŠ vzdělání výhodou
  • Znalost projektového řízení
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Zkušenost s manažerskou pozicí
  • Praxe v oblasti podpory podnikání, regionálního rozvoje nebo podnikání
  • Znalost prostředí podpory podnikání a neziskové sféry
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Flexibilita a komunikativní vystupování, rozhodnost
  • Organizační a prezentační schopnosti
  • Orientace v oblasti dotační politiky státu, Evropské unie a spolupráce se samosprávou výhodou

Nabízíme:

  • Zajímavá a kreativní práce
  • Vedení mladého týmu
  • Příležitost k seberealizaci a získání nových zkušeností.
  • Zaměstnanecké benefity-stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Částečný pracovní úvazek

 

  • Strukturovaný profesní životopis zasílejte na: info@p-pink.cz
  • K osobnímu pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči
  • Ukončení příjmu přihlášek do výběrového řízení: 5. 2. 2021
  • Nástup od: 1. 3. 2021

Generátor nápadů aneb webinář „Vymysli to“ odstartuje Akademii začínajícího podnikání v roce 2021

Hrajete si s myšlenkou, že byste mohli začít podnikat?

Láká Vás představa rozběhnout svoje vlastní podnikání, ale nevíte, v čem a v jaké oblasti? Pro všechny, kteří uvažují o zahájení podnikatelského života je zde vhodná příležitost, jak si trochu pohrát se svým podnikatelským nápadem. Zároveň nevadí, pokud žádný vlastní nápad na podnikání nemáte. V rámci prvního webináře z Akademie začínajícího podnikání se dozvíte, jaké lze používat metody, aby člověk našel zajímavý podnikatelský nápad. Není proto nutné mít přímo svůj vlastní nápad. Stačí mít otevřenou mysl a chtít se něco nového naučit😊

Na webináři se budeme zabývat odpověďmi na otázky:

  • Každý nápad je dobrý nápad kromě těch špatných nápadů. Jak je ale mezi sebou rozeznat?
  • Proč je dobré o svém nápadu mluvit s lidmi a nahlas?
  • Příklady od vedle: Co může být dobrý nápad? – 1. část = úspěšné / inovativní nápady
  • Co dělat, když chceme podnikat, ale nemáme správný podnikatelský nápad?
  • Příklady od vedle: Jak to někoho vůbec napadlo? – 2. část = bizarní nápady
  • Kde hledat inspirace na ten pravý ořechový nápad aneb jak si zapnout osobní generátor nápadů?
  • Jak mám pracovat se svým podnikatelským nápadem, když už nějaký mám?
  • Mám zajímavý nápad na podnikání, takže už mám vlastně odmakáno. Je to tak?

 

Webinář proběhne přes online nástroj Zoom dne 27. 1. 2021. od 15:00 a povede ho Robin Langer, manažer inkubace v P-PINK.

Odkaz na webinář Vám přijde jeden den před konáním akce.

Přihlaste se na:  http://bit.ly/azp-vymysli-to-1-2021

 

Akademie začínajícího podnikání je určena pro všechny zájemce o podnikání, kteří se nachází na pomyslném startu vlastního podnikání. Smyslem této Akademie je seznámit začínající podnikatele s důležitými tématy, která jsou mnohdy na samotném počátku bohužel podceňována. Jedná se především o práci s vlastním podnikatelským nápadem a vůbec zamyšlení se nad způsobem, jak takový vhodný podnikatelský nápad nalézt. Dále se účastníci Akademie seznámí s metodou, jak o svém podnikatelském nápadu přemýšlet v širších souvislost (s ohledem na zákazníky, cenotvorbu, distribuční kanály atd.) V neposlední řadě se Akademie bude věnovat také byznys plánu a jeho tvorbě.

Akademie začínajícího podnikání bude v prvním čtvrtletí roku 2021 probíhat každý měsíc vždy 4. středu v měsíci. Konkrétně se jedná o tyto datumy:

1) Vymysli to aneb Generátor nápadů – středa 27. 1. 2021 v 15:00

2) Nakresli to aneb Lean Canvas – středa 24. 2. 2021 od 15:00

3) Spočítej to aneb Byznys plán – středa 24. 3. 2021 od 15:00