T-MOBILE ROZJEZDY 2019

Už podeváté T-Mobile podpoří drobné začínající podnikatele v rámci programu T-Mobile Rozjezdy. Až 42 zajímavých podnikatelských nápadů se může těšit na ceny v celkové hodnotě téměř 3,5 milionu Kč, které se mimo jiné skládají z financí na rozjezd, balíčků služeb a věcných cen potřebných pro podnikání. Nedílnou součástí podpory je také poradenství odborníků. Projekty je možné registrovat od 28. ledna do 4. března na www.rozjezdy.cz.

„T-Mobile Rozjezdy pomáhají všem, kteří mají inovativní podnikatelský nápad a plán,“ říká Martina Kemrová, manažerka firemní komunikace společnosti T-Mobile, a dodává: „Naši účastníci, i když nakonec nestojí mezi vítězi, si často pochvalují, že v diskuzi s porotou, odborníky i dalšími soutěžícími si ujasní cíle projektu, i to, zda má jejich nápad šanci u zákazníků.“

Do soutěže se mohou přihlásit všichni, kteří plánují podnikat, anebo již podnikají. Rozhodující je pouze doba, po kterou zájemce podniká s přihlašovaným nápadem – ta nesmí být delší 12 měsíců. IČO může mít soutěžící po delší dobu.

Porota a výhry

Porota složená z odborníků, úspěšných podnikatelů a investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, hodnotí nejen neotřelé nápady, ale i realizaci podnikatelského záměru. Na celostátního vítěze čekají ceny v celkové hodnotě zhruba 750 000 Kč. Kromě finančního daru od T-Mobile ve výši 200 tisíc Kč je to reklamní a PR kampaň v souhrnné hodnotě 285 tisíc Kč, poradenství a věcné ceny od partnerů programu.

Předchozí ročníky T-Mobile Rozjezdů

Loňský ročník soutěže vyhrála mobilní aplikace Glucly Pavla Bubna. Aplikace, která by měla usnadnit život všem nemocným cukrovkou, je již k dispozici pro telefony s operačním systémem iOS a Android. Cenu veřejnosti získalo Sociální bistro Střecha z pražského Žižkova, které dává druhou šanci lidem bez domova a se záznamem v rejstříku trestů.

T-Mobile Rozjezdy mají za sebou osm ročníků. Za tu dobu se na jejich webových stránkách registrovalo přes 25 480 zájemců a facebooková stránka projektu má téměř 6 000 fanoušků. Celodenních seminářů, kterých bylo přibližně 91, se účastnilo přes 4 600 začínajících podnikatelů. V soutěžích porota vyhodnotila 3 500 přihlášených projektů, z nichž vzešlo 421 vítězů. A ti vyhráli ceny v celkové výši téměř 39 milionů korun.

O SOUTĚŽI

T-Mobile Rozjezdy jsou dlouhodobým programem na podporu začínajících podnikatelů. Nabízejí bezplatné regionální semináře v oblastech týkajících se začátku podnikání, druhou částí projektu je soutěž o nejlepší podnikatelský nápad a plán. Od 28. ledna do 4. března se mohou ti, kteří ještě nepodnikají, nebo jsou k podnikání s daným nápadem registrováni kratší dobu než 12 měsíců, přihlásit do soutěže na www.rozjezdy.cz. V každém kraji mohou vyhrát tři vítězové, kteří získají finanční odměnu, podporu expertů na různé aspekty podnikání, balíčky služeb a věcné ceny. O celostátním vítězi rozhoduje porota. Kromě toho může veřejnost rozhodnout o vítězi Ceny veřejnosti prostřednictvím on-line hlasování. Bezplatné regionální semináře otevřené široké veřejnosti se konají v březnu a dubnu.

Regionálním partnerem projektu je P-PINK, který nabízí soutěžícím možnost konzultace a poradenství s vyplněním přihlášky do letošního ročníku T-Mobile Rozjezdy.

 

Kariéra v zahraničí: Jak přežít mimo svoji rodnou hroudu

Deset let v Perském zálivu, aneb osobní zkušenosti a postřehy z první ruky.

Chci jít pracovat do zahraničí a vybudovat si tam kariéru.
Co mám dělat? Čeho se naopak vyvarovat?
Tipy a rady jak přežít mimo svoji rodnou hroudu.

Přednáší Ivo Bureš,
digitální nadšenec a marketingový profesionál se zájmem o nové technologie. Jeho doménou je digitální transformace, zejména využití praktické zákaznické zkušenosti v digitálním propojeném světě a její využití pro budoucí růst korporátů. Posledních deset let strávil v zahraničí na různých manažerských a ředitelských funkcích v Kataru, který dnes považuje za svůj druhý domov.

Přihlaste se na akci zde.

Jak se neztratit v online světě

S fenoménem on-line marketingu se setkává každý z nás. Nabízí se tedy otázka – vyznáme se v něm? A potřebujeme ho vůbec? Pokud ano, jak ho co nejefektivněji využít?

Zveme Vás na přednášku, která Vám v této oblasti udělá jasno.

Přednáška se koná ve čtvrtek 29. 11. 2018 v 9:00 v P-PINK.

Přihlaste se zde.

Crowdfunding a jeho fungování v praxi

Crownfunding není zázrak – prachy neprší z nebe. Je to hlavně o práci.

V první části bude představen crowdfunding a jeho principy fungování. Zároveň budou představeny jeho různé české a světové platformy. Přednášková část poskytne posluchačům odpovědi na otázky:

Co je to crowdfunding a pro koho je určen?
Jak fungují světové a české crowdfundingové platformy?
K čemu crowndfunding slouží a kdo by ho měl využívat?

V druhé polovině bude následovat praktický workshop, ve kterém budou představeny reálné mechanismy fungování crowdfundingové kampaně. Po absolvování workshopu budou účastnici schopni zodpovědět tyto otázky:

Jak přemýšlet o crownfundigu?
Jak si nastavit a určit reálný cíl pro vlastní crowfundigovou kampaň?
Jak si spočítat své cíle?

Celou akcí provází zkušený konzultant pro start-up projekty a výkonný ředitel několika firem v ČR a v USA, pan Martin Vitek. Jeho všeobecný přehled a síť kontaktů jsou významnými prvky růstu podnikání na nových trzích.

Akce se koná v úterý 20. 11. 2018 v 16:00 v prostorách P-PINK (Dům techniky, náměstí Republiky 2686, Pardubice, 4. patro).

VSTUPNÉ ZDARMA

5. prodejní a výstavní akce Den podnikavých žen

Nezapomeňte se dne 7. 11. 2018 od 9:00 do 17:00 zastavit a ochutnat, vyzkoušet a nakoupit výrobky podnikavých žen👋😀 Nabídka bude opravdu rozmanitá, čili si každý bez problémů vybere.

Přijďte do Krajského úřadu Pardubického kraje na Komenského náměstí 120 v Pardubicích.

Vstupné zdarma.

Akci pořádá spolek Podnikavé ženy z Pardubického krajePardubický krajStatutární město PardubiceCzechInvest a PPINK

Hledáte obchodní inspiraci nebo spolupráci? Přijďte na speed dating podnikavých žen.

Přijměte pozvání na speed dating podnikavých žen z Pardubického kraje. Je to unikátní příležitost pohovořit během krátkého časového intervalu s každou podnikatelkou osobně. Hledáte-li obchodní partnerku, inspiraci, spolupráci, nabídku služeb z regionu, je to pro vás to pravé. Šíře oborů je velice různorodá, od výroby regionálních a kvalitních potravin, po majitelky zajímavých kaváren, studií, designérky, fotografky, zakladatelky inovativních škol nebo umělkyně. V místnosti budou pro vás připraveny stolečky a malé občerstvení. Účastí na této akci podpoříte potenciál místní ekonomiky. Zároveň se seznámíte s nabídkou služeb agentur CzechInvest, CzechTrade (zahraniční trhy) a pardubického podnikatelského inkubátoru P-PINK.

Akci pořádá Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest.

Účast na semináři je bezplatná.

Z důvodu omezené kapacity se prosím registrujte nejpozději do 3. října 2018. V případě jakýchkoliv dalších dotazů se prosím obraťte na telefonní číslo 296 342 935.

Školení na téma Typologie barev osobnosti

Mají různé osobnosti i různé barvy?

Znalosti osobnostních typologií jsou velmi důležité jak u obchodních jednání, tak pro vztahy na pracovišti i v rodině. Někdy máte velmi málo času na poznání „protistrany“ a přípravu vhodné strategie tak, abyste dosáhli svých cílů – poznali člověka a třeba dohodli obchod. Pokud toto ovládáte, budou stačit max. 2 minuty a s 66% pravděpodobností budete úspěšní.

Dorazte dne 16. 10. 2018 v 14: 00 do našich prostor v P-PINK (náměstí Republiky 2686, Pardubice) a naučte se  rozpoznávat barevnou typologii lidí a výrazně zvyšte úspěšnost Vašich vztahů. Dozvíte se jak rozpoznat zelené, červené, modré nebo žluté lidi a podle toho se zařídíte.

 

Školení vede zkušený manažer, bývalý spolumajitel lékárna.cz Pavel Hrstka

Více informací o Pavlu Hrstkovi naleznete na: http://www.motivp.com/profile/Pavel_Hrstka

 

Program školení:

13:40 – 14:00 – Registrace účastníků.

14:00 – Začátek školení

17:00 – Konec školení

 

Pro účast na školení je nutné provést rezervaci. Tak neváhejte a registrujte se!

 

 

Franšízové příležitosti v Pardubickém kraji

Hledáte způsob, jak začít podnikat? Co takhle pořídit si franšízovou licenci a využít osvědčeného know-how některého z fungujících franšízových konceptů? Udělejte si 27. září čas a seznamte se s firmami, které hledají franšízové partnery právě ve vašem regionu!

Cílem semináře Franšízové příležitosti v Pardubickém kraji je seznámit zájemce o podnikání v tomto regionu s tím, jak podnikání pod zavedenou značkou funguje a zároveň jim přímo představit franšízové koncepty, které v Pardubickém kraji hledají franšízové partnery. Celá řada akcí spojených s propagací franšízingu se totiž doposud konala jen v našem hlavním městě. Vzhledem k tomu, že cílem konceptů je najít partnery zejména v regionech, rozhodli jsme se je přivést přímo za potenciálními zájemci.

Těšit se můžete na rady a tipy od odborníků na franšízing a také zástupců firem, které si pro svůj rozvoj právě tento způsob zvolili. Dozvíte se:

  • Jaké konkrétní výhody i případná úskalí na franšízanty čekají
  • Skutečné příběhy franšízových konceptů
  • Podmínky zapojení se do podnikání se silným partnerem v zádech
  • Jaká je současná situace na českém franšízovém trhu a co lze čekat od budoucnosti

Záštitu nad celou akcí převzala Česká asociace franchisingu.

Partnery akce jsou – P-PINK, Business for Breakfast, Naturhouse, NEXT Reality

Těšíme se na setkání.

 

Start-up: od nápadu po platící zákazníky

Studenti se naučí jak nastartovat podnikání v novém předmětu Univerzity Pardubic

Univerzita Pardubice nabídne v zimním semestru akademického roku 2018/2019 svým studentům předmět s názvem Start-up: od nápadu po platící zákazníky, který bude dostupný pro Fakultu elektrotechniky a informatiky, Fakultu ekonomicko-správní a Dopravní fakultu Jana Pernera. Předmět je určen pro všechny studenty, kteří uvažují o svém životu v širším měřítku a snaží se dívat za horizont svého studia a myslet, jak se říká trochu dopředu.

Rozjezd vlastního podnikání je totiž naprosto ideální spustit již během studia na vysoké škole, kdy má člověk relativně dostatek času věnovat se jak svým studentským povinnostem, tak i budování základů vlastního podniku, který se po ukončení studia stane plnohodnotným živobytím. Navíc pokud člověk začne studovat již během studia, je přechod ze „studentského“ života do toho pracovního zcela hladký a bezproblémový, protože vlastně nedělá nic jiného než to, co již stejně dělal během studia.

Možná si i Vy říkáte, že byste chtěli začít budovat vlastní podnik a chytit tak život pevně do svých rukou. Nebo třeba si jen nekonečně dlouho hrajete s myšlenkou, že chcete to tajemné podnikání alespoň zkusit. Máte skvělý a životaschopný nápad na nový produkt, který udělá díru do světa a změní ho zcela k nepoznání? Nebo chcete poskytovat lidem službu, která bude dělat jejich život lepší a snadnější a Vás bude tato služba bavit a naplňovat štěstím? Chcete mít kontrolu nad svým životem, kdy jediný, kdo bude dělat důležitá rozhodnutí o Vašem životě budete jen a pouze Vy? Toužíte po úspěchu a finanční nezávislosti nebo životní svobodě? Pokud Vás trápí tyto otázky, tak vězte, že Vám předmět Start-up: od nápadu po platící zákazníky může poskytnout adekvátní odpovědi.

Místo receptů na zaručený úspěch Vám naši mentoři – kteří jsou mimochodem zkušení, a hlavně úspěšní podnikatelé s mnohaletými zkušenostmi z různých oborů – budou představovat jednotlivé vývojové fáze začínající společnosti, logiku počátečního financování a principů investic a v neposlední řadě také vědecké poznatky o motivaci, návycích a dalších zásadních aspektech pro podnikání. Všechny představené tematické okruhy budou podloženy bohatými zkušenostmi přednášejících, takže se můžete těšit na fakta ze skutečných byznysů a plejádu cenných informací z podnikatelského života.

Zbavte se strachu a začněte podnikat. Pokud nemáte strach, ale jenom přešlapujete, než uděláte první krok, tak na nic už nečekejte a udělejte ho. Jestli jste ten krok už udělali, ale začínáte o sobě nebo o svém podnikatelském záměru z jakéhokoliv důvodu pochybovat, tak s tím hned přestaňte. Buď to funguje nebo to nefunguje. Pokud to nefunguje tak hledejte různé cesty a nevzdávejte to. A nakonec to, že se během cesty někdy někoho zeptáte na další směr, není žádná ostuda. Ba naopak.

Zlepšete svůj život. Budujte svou budoucnost už nyní. Vaše budoucí já Vám jednou poděkuje. A hlavně, v konečném důsledku nemáte co ztratit.

 

Neváhejte a zapište si předmět ve STAGu. Bude to stát za to.

 

Těšíme se na Vás.

Tým P-PINK

Seminář nastínil cestu od nápadu k prvním zákazníkům

Pardubice, 27.6.2018 – V Pardubickém podnikatelském inkubátoru (P-PINK) proběhla velice zajímavá akce, která se přítomným posluchačům snažila představit základní životní cyklus startupů. Touto akcí byl interaktivní seminář na téma Start projektu od nápadu k prvním zákazníkům

Cílem semináře bylo představit účastníkům základní koncepci startupu s ohledem na jeho jednotlivé vývojové etapy. A nejednalo se pouze o teoretickou rovinu, protože přednášející Přemysl Rubeš bohatě zásobil přítomné posluchače svými nepřebernými zkušenostmi z tuzemských i mezinárodních startupů. Posluchači se tak dozvěděli, jaké kroky je dobré dělat v jednotlivých etapách vývoje samotného startupu a naopak kterým by se měli raději vyhnout.

Díky atraktivitě tématu a neuvěřitelně svěžímu a přátelskému přístupu přednášejícího se po relativně krátké době spustila vskutku živá diskuze, která přinášela zajímavé podněty, jak ze strany reagujícího řečníka, tak i ze strany dotazujících posluchačů. Ostatně vášnivá diskuze ještě doznívala i během networkingu po skončení samotné akce.  Tento interaktivní seminář ukázal, že v našem krásném městě a kraji existuje jednak zájem o téma začínajícího podnikání a jednak je zde i veliký potenciál pro budování startupové komunity. Vycizelovat tento potenciál a přetavit ho v realitu je výzva, kterou rád přijme samotný P-PINK.

 

V případě Vašeho zájmu o služby P-PINK se nás neváhejte obrátit.

 

Robin Langer (manažer inkubace P-PINK), e-mail: robin.langer@p-pink.cz, tel: + 420 773 072 728,

www.p-pink.cz, fb: ppink